- Kurumsal mailler iletişim kurulan firma gözünde profesyonel bir izlenim bırakır. Herkes Gmail hesabı oluşturabilir, herkese e-posta gönderebilir. Kurumsal bir mail hesabı firmanın işini ne kadar ciddiye aldığını gösterir.
- Marka tanınırlığını sağlar. Atılan bir e-posta markanızın karşı tarafa iletilmesini sağlamış olur.
- Yeni anlaşmalar için atılan mail veya fiyat tekliflerinin karşı tarafta soru işareti yaratmaması adına kurumsal mailler tercih edilmelidir. Bankaların veya prestijli markaların kendilerine ait mail hesapları veya numaraları diğer kurumlarda da aynı imajı yaratmaktadır.
- Firmalar için daha güvenlidir. Şirket mailleri diğer hesaplara göre daha sık sorunlarla karşılaşabilir. Özellikle marka değeri olan firmalar bu sorunlarla alakalı sıkı önlemler almalıdır. Spam sorunları, veri ihlalleri işin gidişatını yavaşlatabilir.